Tuesday, July 8, 2008

看起来

YEah!!! 我的compaq 终于能上网了
好像有好多东西想放上来
却不知从哪说起

好吧
就说说CFCS 的presentation吧
在经过几个提心吊胆的夜晚
终于顺利过关了
松了一口气的感觉真好

领悟到一样很可爱的东西
讲师可以让你看起来是错的
就算你没错

举例 1:
What do you mean by tube well?
No, that's not the correct definition...
Go back and read your lecture note again...
I'm the one who teach you on this topic
i'm sure i taught you tis before....
妈的,我们在刚开始residency 1 时就blur blur 了
到底 tube well 是什么 L 来的
你当我流的啊?!!! 你真的以为没有人去找过你的note?!
还跟我讲你给买soft copy
酱多人去死不见你去死!?!?!
你的note 里面半条tube都找不到
还跟我讲什么四寸多三寸多
信不信我x你啊哪!!!!!!!!!

A Tube well is type of water well in which a long 5 to 8 inch wide stainless steel tube is inserted in the well. This tube is then extended to the underground water below the lower surface of the well.

也怪我笨啦
早就应该问wiki 啦....
原来tube well 是那种有把手的井
嗨哟~~

举例 2:
Are you sure?
Yes, i m sure...
No i dun think so... U better go back and check your book...
(就算你回去check了书
就算你是对的
那又怎样?)

唉~~~

No comments: